sobota 12. září 2009

Letííméé



Odlet byl báječný. Průvodní neurotické stavy mírně rozehnalo duo KačDanč, kterému tímto mnohokráte děkujeme za podporu a dárky. Jirka je v pohodě, já úplně mimo. Neuroza pominula až po odbavení a zakoupení jedné plzeńské dvanáctky. Let byl dlouhý, bolela nás sedinka, no modří již vědí. Vidět nebylo nic, v letadle pouštěli zábavné filmy jako Terminator solution, koreiské písně apod. K večeři jsme dostali hovězí uho a k snídani jsem já vyhrála, protože jsem si dala omeletku a Jirka zkusil koreiskou variantu, nějaký poryč s čajem bléééé. V Seolu jsme byly 4 hodiny a po menším korzování jsem vytuhli na lavičce. A opět nanovo, kj ídlu výběr buď uho nebo rýže. Tentokráte volím rýži, Jirka uho, ale mě tam dali ještě polévku a Yvánci budou zajisté vědět jakou brrrr. Před Aucklanden jsou větší turbulence a při přistání nás ukrutě bolí uši. Ale jsme tu!!!
Pardon za zmatenost, je tu asi 4h ráno...

5 komentářů:

  1. Huraaaa! Jsem uplne prvni a gratuluji k uspesnemu zdolani prvni faze vypravy k protinozcum. Ja mam za sebou trapne pouze 9h rizeni z Dolomit (kecam, napul s mamkou), kde bylo krasne. Ale Evropa, nudaaaa... Tesim se na vase zazitky a nadale drzim palce!
    Teticka H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojtě cestovatelé. Mám radost, že jste přežili turbulence a catering a už se začleňujete ve vaší nové zemi. Zéland je prezentován jako dost civilizovaná země, tak nezapoměňte na dobré vychování ze staré dobré Evropy a hurá pro vaši integraci do místních zvyků. Hodně štěstí přeje a pusu posílá teta Olča.

    OdpovědětVymazat
  3. My chceme víc... My chceme víc!
    Ferda and his Family

    OdpovědětVymazat
  4. Ahooooooj Manuálci :))) Čéče ještě jsete se nerozkoukali a tady už je po Vás scháňka ! Práce stojí, není kdo by makal !!! Ale nebojte se, o nic nepřijdete, práce tu na Vás počká a bude jí dost :)))))) Pěkně se opatrujte protinožci a nejezte klokani ;) Rydloška

    OdpovědětVymazat
  5. zlaty australsky letecky linky :) tam jsme meli k jidlu velke dobroty, ale to je fuk, jsem rada, ze jste v poradku na jizni polokouli! moc zdravim, papa Bleska :)

    OdpovědětVymazat